26 November 2011

我很喜歡你。i like you a lot.

前幾天, 同一天內有兩個人對我說「我很喜歡你」 -- 唉可惜, 兩個都是已婚女子。(-_-")

噢, 要令她們先離婚後「拗luun」 (調轉次序都得?) 再跟我一起, 嘩, 超高難度啊! <-- 我講笑, 大家明個囉呵? (呢d咁離經叛道嘅說話, 假如張貼響facebook, 天曉得會發生咩事??)

所以結論是: 我同上帝講, 喂拜託, 下次換個單身男講呢句說話, 成件事咪會簡單d囉。


# 致各位家有5歲以下男童的家長, 請唔需要叫呢個年齡級別的單身男打俾我, 同我講「我很喜歡你」喇, 多謝。#

又, 12月初會一訪上海杭州, 有女仔朋友對我說: 喂, 有豺狼走來狼吻你, 千祈唔好叫停啊你。(杭州好近橫店ah嘛...) 。

噢, 我的朋友, 我很喜歡你。