23 November 2010

金鈪的秘密。ziplocks and gold bangles.


是次做姊妹的主要任務之一, 是「金女郎」, 跟另一姊妹整日行孖beat, 金鈪首飾隨身。
原來為方便緣故, 金鈪和錦盒是骨肉分離的啊, 仲用ziplock bags 裝, 一目了然。

結婚細節二三事, 今次學左唔少。

我媽媽也認識新娘子, 昨天給她看婚照, 媽媽看到亞朋友呢堆金器 (是她戴滿首飾後的照片, 不便post上來), 嘩聲四起... (其實呢, 有一對是朋友借出的, 真係好朋友之間有互相借用的安排, 環保慳錢, 至緊要省回日後安放的地方, 是日super like之一。), 我把借用一事也告訴她, 滿以為她會「唔老黎」我地d後生咁搞, 又無喎, 仲讚我地好野呢, 呵呵。

note to 火: 我嫁得出, 一定借你的chanel 和channel 首飾, thanks 左先。
Posted by Picasa

1 comment:

火輪船 said...

送条比你来贺你又点话呢